Určitě znáš ten nepříjemný pocit, když si nerozumíš se svou klientkou. Třeba s takovou, co Ti tolik vysává energii a klepeš se, jen když vidíš její jméno v kalendáři! Proč se tohle děje a jak se takové klientky taktně zbavit? Co udělat pro to, abychom takovému případu uměli předcházet? Školení KEY-MMUNICATION Ti ukáže, jak v takových situacích ideálně jednat! Pomůže Ti zlepšit komunikaci a posunout ji na vyšší úroveň. Přijď se podívat na stáž, kterou Tě provede zkušený školitel a mentor Roman Šnajdrvint! Naučíš se lépe pochopit každého svého klienta, jeho chování a jednání. Osvojíš si umění přizpůsobit se druhému člověku a najít s ním společnou řeč tak, abyste si porozuměli a dokázali se na sebe napojit ve prospěch obou stran.
Správná komunikace je základním stavebním kamenem každého mezilidského vztahu. Přijď si na školení pro perfektní přehled typu osobností, díky kterému získáš absolutní sebedůvěru v rámci dokonalé komunikace a jistotu co a kdy říci tak, abyste se ty i tvůj klient cítili vždy maximálně komfortně!
ČASOVÝ PLÁN
Začátek stáže I 10:00
Polední pauza I 13:00 - 14:00
Konec stáže I 19:00
CO S SEBOU?
Na toto školení nepotřebujete žádné pomůcky.
KUDY K NÁM?
Jana Zajíce 26, Praha 7, 170 00 (vchod z ulice Havanská)
Tramvajová zastávka LETENSKÉ NÁMĚSTÍ.
recepce +420 725 856 125
INFORMACE
Na stáži pro vás bude připraveno malé občerstvení. Na konci školení získáte certifikát o účasti. (Certifikát lze získat pouze po kompletním absolvování celé stáže, v plném časovém rozsahu).
Je školení obsazené? Napiš nám, že máš o KEY-MMUNICATION zájem a my ti dáme vědět hned, jak bude nový termín online!